Svaner i bilder

som dere sikkert vet så er jeg veldig glad i naturen og dyrene som lever der. og når vi går ned til badeplassen ved oss så er det veldig ofte at vi møter på svaner. faktisk kan vi gå bort til lekeplassen rett ved oss også å finne svaner. for rett nede ved lekeplassen så har vi et vann (samme vannet som badeplassen). og jeg kan jo ikke bare stå der og se på dem, jeg må jo ha det på bilde. så jeg har jo møtt disse svanene en god del ganger og fått en god del bilder. jeg hadde noen på pcen så jeg tenkte jeg skulle vise dere de jeg likte best av de jeg alt har tatt. svaner er så utrolig elegante og flotte fugler. om man ikke er så brå, men holder seg i ro og er stille så kan de komme ganske nærme og man får utrolig bra bilder. så om man går en tur i nærområdet her så er det alltid noe å ta bilde av om man liker natur og dyr. her er bildene jeg har tatt som jeg er utrolig fornøyd med.

er dem ikke nydelige? det eneste jeg håper jeg får tatt et virkelig flott bilde av en dag er når dem har med seg de søte små babyene sine. da er dem ekstra søte! men hittil har jeg dessverre ikke fått noen bilder av dem. for når jeg har sett dem så har jeg ikke hatt med kameraet og de holder seg jo på avstand når de har barna med seg. de vill jo beskytte dem så mye som over hodet mulig. men en dag skal jeg få tatt noen flotte bilder og når det skjer så kommer de opp på bloggen.

hva syns dere om svaner?

#svaner #svane #bilder #foto #fotografi #fugl #naturen

6 kommentarer

Siste innlegg