mimre litt til

jeg snakket jo om Blåfarveverket og at jeg har vært der noen ganger. det er jo ikke lange turen å dra dit og det er jo utrolig flott der. så når jeg er der så tar jeg jo noen bilder. det er mye fint å ta bilde av også så jeg tenkte jeg skulle vise dere hva jeg har tatt bilde av (som jeg har på pcen nå) når jeg er der. jeg syns jo det er utrolig mye fint å ta bilde av. jeg håper jeg får tatt en tur opp dit denne sommeren også. men her er nå de fineste bildene jeg har tatt på Blåfarveverket.


Denne undergangen er så nydelig. jeg digger måten den er bygd på. rett og slett fantastisk.


er det ikke nydelig utsikt? selve blåfarveverket er jo mest gårdsdyr og steiner, men utsikten er like vakker!

denne turene da jeg tok disse bildene var med venninna mi som dere ser på bildet over. det er utrolig flott bygd. ståplass så man kan se rett på fossen og kjenne vanndråpene treffe ansiktet. jeg vil virkelig tilbake dit i løpet av sommeren. det koster ingenting å gå rundt der eller for parkering. så dette er jo egentlig en flott tur som helt sikkert går an å få til. det er jo mye småturer man kan ta. det trenger jo ikke koste så masse for at man skal ha det fint og få en ferie. klart, det er jo bare en dagstur, men allikevel kan det jo regnes som en ferie. ferie må jo ikke innebære overnatting… så lenge man slapper av og har det fint så er det jo samme hvor man er. men jeg anbefaler å ta seg en tur på Blåfarveverket i Modum om du har mulighet. det er utrolig flott!

#blåfarveverket #turer #mimre #ferie #bilder #natur

4 kommentarer

Siste innlegg