Mimre litt #fisketurer

altså, uansett hvor jeg er så liker jeg å ta bilder. jeg vil ta bilder for å bevare minnene og kunne se tilbake på den koselige tiden. også når man er på fisketurer eller gåturer i skogen så er det jo utrolig mye fint å se på. jeg har jo vært så heldig å få være med på ganske mange fine plasser å fiske. de minnene har jeg bevart i bilder. bildene ligger på pcen og det er ikke sjeldent at jeg går igjennom og ser på alle de flotte minnene. nå tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen bilder fra fisketurene jeg har vært på. gubben elsker jo å fiske og jeg syns jo også det er utrolig moro. jeg står ikke bare med et kamera i hånden og knipser bilder. nei, jeg elsker å stå å fiske. det er veldig beroligende helt til håndleddene mine sier stopp… og det er der kameraet kommer inn. da tar jeg frem mobilen og knipser noen bilder. for håndleddene mine er ikke de beste, men jeg gjør det beste ut av situasjonen. og som dere ser under så har jeg fått mange flotte bilder ut av det.

det er som regel jeg og gubben som drar å fisker, men vi har også vært på tur med andre også. når vi drar å fisker så har vi enten med oss kjeks, potetgull, boller eller grillmat. vi koser oss masse og er der å fisker i flere timer. gubben fikser kroker, sløyer fisken og spiser den, mens jeg fisker og koser meg med godt selskap. nå er det ikke sånn at jeg ikke tørr å sløye en fisk, men å spise med den lukta på hendene er ikke veldig appetittvekkende. jeg har både sløyet fisk og kuttet i døde dyr da jeg gikk på skolen. jeg har bein i nesa og er ikke redd for å få skitt under neglene. jeg vil bare ikke lukte fisk når jeg skal spise f.eks rosinbolle.

#fisk #fiske #fisketurer #skogen #naturen #fiskestang #bilder

4 kommentarer

Siste innlegg