Før og nå i bilder

jeg har så sinnsykt mange bilder på pcen min og det var fullstendig kaos i bildene. så da måtte jeg jo gjøre noe med det. jeg lagde en ny mappe og la ALLE bildene inn i denne mappen. jeg sorterte deretter bildene i ny mapper (i denne mappen) og nå finner jeg faktisk frem i bildene mine. så om jeg skal ha naturbilder så går jeg bare inn i mappen “natur” og der ligger alle de. skal jeg ha et bilde av meg så ligger det under “bilder av meg” og skal jeg ha et bilde av hunden så ligger det under “Oliver”. i tillegg har jeg mapper for turer jeg har vært på og mapper for hvilke personer jeg har dratt med. da har jeg lagd det sånn at jeg har en mappe som heter “meg med andre” og der har jeg nye mapper som heter f.eks “med gubben”. mye ryddigere enn det jeg hadde. det var bare et stort kaos. jeg har også fått gått igjennom alle bildene så jeg fikk slettet en god del. det var mye bilder jeg ikke trengte for å si det sånn. uklare bilder, bilder av huset innvendig, stygge bilder av meg og naturbilder som ikke ble så bra. det var litt av en jobb, men jeg ble ferdig til slutt og jeg er utrolig fornøyd! så jeg tenkte jeg skulle vise dere et par bilder som jeg har på pcen, bilder av meg.


dette er bilde fra ungdomsskolen. det begynner jo å bli en god stund siden.

dette bildet er rundt 4 år gammelt. da vi leide på Konnerud. begynner å bli en god stund siden dette også.

dette bildet er kun ca. 2 år siden. det ble tatt på geithusbrua. jeg tror det var da jeg jobbet på SFO via nav.

dette bildet er vel 2-3 år gammelt. det er faktisk tatt rett utenfor huset våres. bakgrunnen på bildet liker jeg veldig godt.

dette er fra 17mai. jeg er ikke helt sikker på om det er fra i fjord eller forrige året. men som dere kanskje ser så har det skjedd et par forandringer. det ser man jo egentlig fra alle bildene at jeg har forandret meg på disse årene.

her kommer siste bilde. det er fra 2010. jepp, jeg har hatt mange forskjellige farger på håret (noen penere enn andre). jeg har gått opp og ned i vekt som en yo-yo, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri vært mer glad i kroppen min og meg selv enn jeg er den dag i dag. jeg har kjempet så hardt fordi jeg ikke likte kroppen min, men nå har jeg funnet ut at jeg er god nok akkurat som jeg er. jeg trener ikke lengre fordi jeg ikke liker kroppen min. jeg trener fordi jeg vil ha en god helse og det burde vel egentlig være den eneste grunnen til at folk skal trene. for vi er god nok!!

så da har dere fått sett litt forskjellige sider av meg. men jeg må si at jeg har aldri strålet så mye på bilder før nå i det senere.

for hvorfor skal man bry seg om hva andre mener (er feil med deg)? burde man ikke mene at sin egen mening om seg selv er viktigst av alt? hva så om hele verden er i mot deg! å være seg selv er det beste som finnes for da finner man ekte venner som bryr seg og setter pris på den du er!

#bilder #fortid #flashback #rydde #galleri #meg #memyselfandi #føretter

4 kommentarer

Siste innlegg