Hagearbeid

Nå hadde det grodd så mye ugrass i hagen så da måtte jeg frem med spaden og få det vekk. Gubben kan jo ikke gjøre sånt så da fikk jeg skikkelig god trening i dag. Det var veldig slitsomt, men belønningen fikk jeg da alt var borte og hagrn igjen var utrolig fin. Men ikke nok med det. Jeg fant markjordbær som hadde vokst opp der jordbærkassa stod før. Så jeg tok markjordbærplanten opp fra jorda og ned i en middels stor potte. Så nå har vi markjordbær også. I tillegg har tomatene i drivhuset kommet. Det kommer bare mer og mer og tomatplanta blir bare høyere og høyere. Det er veldig gøy å se. Det blir masse tomater fremover. Tomatplantene jeg har sådd har begynt å blomstre så da er det nok ikke lenge før de kommer heller. Agurkplanta har kommet med en ny agurk også. Det eneste som mangler nå er at gulrøttene titter opp fra jorda. Så det er forsatt mye som skjer her.

Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen så jeg og gubben slapper av på sofaen foran tven. Etterpå blir det grilling.

Hva driver dere med i dag?

#luke #luking #ugress #hage #markjordbær #dusj #selfie

4 kommentarer

Siste innlegg