Bursdag i går

I går ble det en tur nedover til svigerfamilien fordi lillebroren til gubben hadde bursdag. Det er jo alltid koselig å komme seg ut, men gårsdagen fikk jrg full pakke. Angst, hodepine, vondt i hele kroppen og ble veldig sliten. Jeg er allergisk mot de store hundene dem har så da gikk jo mye av energien til kløing i øya. Ellers så var det jo veldig koselig. Gubben spiste masse kake og fikk en volvo amazon t-skjorte av farfaren sin. Han hadde det nok utrolig koselig. Han fikk litt tid med farfaren sin og snakket med han. Så en farfar i livet sku alle ha hatt…

I dag har jeg ikke peiling på hva som skjer, men jeg må i allefall finne på noe middag. I går hadde vi nakkekoteletter stekt i smør, hvitløk og laubærblad. Ved siden av hadde vi potetbåter og salat. Det var utrolig godt!

Så var jeg i butikken og fikk kjøpt en liten gave til moren min som har bursdag 21.06. Da blir det å dra ut å spise pizza. Også har vi planlagt en tur på fjellet og kanskje en sverigetur. Så nå må jeg få ladet opp kameraet! For de dagene må jeg jo få tatt noen bilder.

Men nå skal jeg ha litt frokost…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg