Ut på tur

I dag ble det brått bestemt at jeg skulle nedover til mamma. Men før jeg kom helt dit så stoppet vi innom deli de luca der jeg fikk meg en is (mocca). Jeg digger moccaisen på deli de luca. Jeg har smakt noen andre og ingen av de kan måle seg med denne. Etter å ha spist isen så dro vi videre ned til mamma. Jeg hadde med den lille gutten min. Han ble såå glad for å komme ned til søstra mi. Han lå hos henne ganske mye av tiden. Eller så spilte vi yatzy og koste oss med brus, sjokolade og potetgull. Også hadde søstra mi lagd en super god krydderkake som jeg fikk smake på. Nam!! Etter det så gikk vi en tur med Oliver og søstra mi fikk tatt noen bilder siden mobilen min var tom for strøm og kameraet lå hjemme.

Det har vært en utrolig koselig dag. Men nå er jeg hjemme igjen, mobilen er på lading og bikkja ligger rett ut på sofaen. Det tar på å være på besøk og bli dulla med hele dagen. Ikke at jeg syns noe synd på han.

Åh, det glemte jeg nesten! I dag regnet det. Yeay!! Litt bedre luft og litt fuktighet til bakken. Dette liker jeg!!

Nå blir det å slappe av og om ikke så lenge så skal vi gå å legge oss. Håper alle har hatt en fin søndag. Nå begynner snart en ny uke. Håper dere er forberedt!

8 kommentarer

Siste innlegg