blomster en sommerkveld

først vil jeg si tusen takk for at dere tok forrige innlegg så godt i mot. jeg var veldig i tvil om jeg skulle legge det ut, men jeg er litt glad for at jeg la det ut. det var veldig godt å se den positive responsen og at dere er så flotte. jeg er veldig heldig som har så flotte lesere. jeg har ikke fått noe negativt og det er jo helt fantastisk. jeg leser jo så mye om bloggere som får så mye dritt på utseende, det dem skriver og hvordan type blogg de har. jeg har jo en veldig personlig blogg og er jo derfor veldig glad for dere lesere som alltid er positive og gode! så jeg vil si tusen takk til alle dere som har kommentert bloggen min og gjør dagen min ekstra herlig!

også var det over til dagen i dag. for det har jo skjedd litt i dag også. det blir jo å hjelpe gubben veldig mye, men det er bare koselig. jeg liker å hjelpe. men i tillegg til det så har jeg gått ut med søpla, lagd middag, vannet og tatt noen bilder ute. for nå er det et par nydelige (nye) ting som jeg ville vise dere. rosene hadde jo 3 knopper og nå har 2 av de knoppene blomstret. jeg ble litt sjokka da jeg så at blomstene har 2 forskjellige farger. vi kjøpte jo disse 2 fargene til 2 forskjellige roseplanter, men her har vi fått 1 roseplante med 2 forskjellige type roser. WHAT!? vel, jeg klager ikke for det er jo nydelige blomster.

uten noe mer snikk-snakk. her er bildene.


er ikke denne blomsten nydelig? åh, jeg er så utrolig glad i roser. eller blomster generelt er jo nydelige da.


også har vi disse da. seriøst, hva er dette? de er jo rett og slett utrolig flotte og så stilige! de er så spesielle og har utrolig flotte farger, men de fargene er gjemt under/inni og er veldig vanskelig å ta bilde av, men jeg fikk ett bra bilde da.

Hvilken blomst syns dere var finest?

#blomster #hage #foto #roser #nydelig

4 kommentarer

Siste innlegg