Sykepleier…

Ja, gubben har vært igjennom en operasjon og nå er det ikke mye han orker. Dagen har gått til å ligge på sofaen så jeg har prøvd så godt jeg kan å hjelpe han. Han har fått smertestillende og det går ganske bra. Han er veldig mørbanka, men ellers har han det fint. Jeg er veldig stolt av han. Han har ikke vært sur, ingen klager eller sure miner. Det er utrolig fint å se at han smile og le til tross for alt han strir med nå. Det er nok ikke så lett for han.

Så i dag har jeg ikke fått gjort så veldig mye mer enn å hjelpe han. Vel, noe har jeg gjort da. Jeg var i butikken og kjøpte potetgull og juice til gubben og lomper til middagen. Jeg har prøvd å vanne litt. Det er ikke bare, bare… jeg må hente vann inne med en vannkanne. Så jeg vannet bare det mest nødvendige. Det blir mere vanning i kveld, forhåpentligvis. Men nå sitter jeg å ser på the kardashians (venter på bloggerne), mens gubben prøver å sove frem til han kan ta smertestillende igjen. Det kommer nok til å bli 2 tunge uker, men dette klarer vi vis vi bare holder sammen.

Og siden jeg ikke har brukt noe tid på å ta bilder i dag så blir det et snapbilde fra sofaen.

Ønsker alle en flott kveld.

4 kommentarer

Siste innlegg