Ukas bilde

For en varm dag det har vært. Heldigvis ble det litt enklere å holde ut i varmen etter å ha trent litt. Men jeg har ikke gjort så mye annet i dag. Venninna mi kunne ikke komme og jeg orket rett og slett ikke begynne med noe rydding i denne varmen. Forhåpentligvis blir det litt kaldere i morgen. Vel, vi kan i allefall håpe!

Men jeg var ute i stad og kikket litt rundt i hagen. Tomatene i drivhuset er blitt ganske store, agurken også for den sak skyld. Grønnsakene ute derimot har det veldig vanskelig i denne varmen. Forhåpentligvis blir det litt bedre nå i juni. Kanskje noen dager med litt skyer f.eks. det ville nok vært veldig godt for plantene mine. Det er litt katastrofe i salatkassene i allefall… det er ikke noe gøy å se. Til tross for alt vannet de har fått så sier det bare poff og så tørker de ut/brenner opp.

Men så gikk jeg bort i blomsterbedet og det var der jeg fant dagens nydelige rose. Så her kommer ukas flotteste bilde.

Det tok lang tid før den blomstret, men det var så verdt det når den først kom og viste meg de nydelige fargene. I morgen tenkte jeg å ta med kameraet ut og få tatt flere bilder av den nydelige blomsten. Men først skal jeg sove litt.
#varmt #ukas #bilde #blomst #rose #nydelig #varmen #hete

6 kommentarer

Siste innlegg