Du bestemmer

jeg har vært litt rundt på pintrest og kikket på diverse ting. plutselig kom jeg over oppskrifter på både lemonader, sorbeter og slush som jeg definitivt kommer til å prøve ut i sommer. det koster ikke masse og forhåpentligvis smaker det supergodt! det er masse forskjellige fruktsmaker og alt blir lagd av ren frukt som går i foodprosessor. om du har pintrest så gå inn og søk på summer dessert. jeg har bare ett ord å beskrive disse godsakene med og det er YUMMI!! jeg tenkte med en gang at dette må jeg prøve og hva er vel bedre enn å la dere få velge hvilke smak som blir den første? dere skriver bare i kommentarfeltet hvilken dere syns jeg bør prøve eller bare hvem dere syns høres best ut. jeg lager den, tar bilder underveis og deler oppskriften med dere her inne. så jeg håper dere tar dere tid til å stemme på den dere syns høres best ut. da kan det jo hende at deres favorittsorbet blir testet ut og da får dere jo oppskriften. stem i vei!

Hvilken av følgende smaker skal jeg teste ut først?

A: jordbær og mango sorbet
B: jordbær og kiwi sorbet
C: vannmelon og jordbær sorbet
D: banan og jordbær sorbet
E: sitron sorbet
F: Pasjonsfrukt sorbet
G: skogsbær sorbet

#iskrem #sorbet #velg #frukt #sunt #valg #meningsmåling #dubestemmer

4 kommentarer

Siste innlegg