gøy med Anja

i går fikk jeg plutselig melding av venninna mi som ville dra å bade. jeg sier ikke nei til det på sånne varme dager som det har vært i det siste! så da kom venninna mi å hentet meg. vi kjørte til junger og prøvde å finne en plass der det ikke var en haug med folk. til slutt fant vi en plass som var ledig og fikk parkert oss der. venninna mi sa at vis jeg klarte å “løpe” ut og få hele kroppen under vann så skulle jeg få 100,-. vel, det var ikke akkurat så vanskelig. vannet var så utrolig deilig og varmt. la oss bare si at problemet var ikke å komme under vann, men å komme seg opp igjen. jepp, denne jenta tok et fall mot skarpe steiner og begynte å blø. det var ikke spesielt behagelig så da fikk jeg låne flytesmulteringen venninna mi hadde med seg. det var utrolig godt å bare flyte rundt der. så tok jeg jo med meg kameraet mitt. det blir jo alltid noe fine bilder når man er på (bade)tur. så her kommer det noen bilder fra gårsdagens funday in the sun.

jeg har flere bilder fra turen så det er bare å følge med så kommer det et innlegg til i løpet av dagen. disse bildene her er tatt med kameraet mitt. de andre er tatt med mobilen til venninna mi.

#bade #fotografi #bilder #gøy #BFF

6 kommentarer

Siste innlegg