Se på hagen nå!

Etter å ha vannet plantene og spylt meg selv med hageslangen så tok jeg litt bilder av alt som har vokst her. Det har kommet så utrolig mye nå de siste dagene. Uten så mye mer skriving så viser jeg dere heller alt sammen med en gang.

Tomatene i drivhuset er på god vei. Mmm… jeg gleder meg til å smake!

Agurk blir det i drivhuset også. Jeg har til og med fått hengt opp planten med hjelp fra gubben. Så nå kan de bli så store de bare vil!

Mm… sukkererter! Her er det bare å hive innpå. Disse blir ikke så mye større enn dette tror jeg.

Salatrn er også ferdig og kan brukes når som helst nå. Tenk at vi kan gå i hagen og plukke det vi trenger av salat fremover. Nam, nam! Jeg gleder meg til å smake dette. Det blir i allefall brukt til helgen, i taco! Kan nesten ikke vente!!

Til og med jordbærene er på vei!

Vi har så mye godt i hagen at magen min begynner å rumle.

Det har kommet chili også, men de er vendt inn mot pallekarmen og umulig å ta bilde av. Så da får vi vente til det kommer noen på den andre siden.

Begynner virkelig å bli spennende i hagen nå! Følg med videre vis du syns det er like spennende som meg!

8 kommentarer

Siste innlegg