Dagen i dag

Enda en dag er over og jeg skal snart sove, men først tenkte jeg å skrive litt om dagen i dag. Jeg kan si såpass at jeg begynte den ved å ikke få en god natt søvn. Jeg våknet og sovnet nå og da. Så prøvde jeg å spise frokost, men klarte kun en halv brødskive og en kopp te. Litt senere på dagen gitt jeg ut og vannet plantene siden jeg ikke var svimmel lengre, men da ville myggen angripe meg i stedenfor. Jeg fikk vannet det jeg skulle og fløy inn igjen. Så satt jeg og gubben på tv og så på den i noen timer. Jeg prøvde å få i meg litt mer mat så jeg stekte ett egg og skjærte opp tomat. Til dessert ble det mango. Så dagen min har ikke vært helt håpløst. I morgen tenkte jeg å prøve å gå meg en tur om magen tillater det. Den begynte å gi meg skikkelig kramper i kveld, men vi får håpe det gir seg i løpet av natta. En god ting er at jeg har gått ned 1kg i løpet av forrige uke. Jeg veide meg på søndag. Målet mitt er å gå ned 5kg i løpet av juni, så vi får se hvordan det går med tanke på at jeg er syk. Men jeg skal nok klare det. Jeg pleier å nå mål jeg setter meg, så hvorfor slutte nå?

Hva er dine planer for i morgen?
Har du et mål du ønsker å nå?

Slenger med bildet fra Osloturen da vi stod i kø.
#syk #utmattet #dårlig #ikkeiform #mål #vekttap

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg