Ikke i form…

Ja, som jeg fryktet så ble jeg sjuk. Nesa renner, jeg er syyykt svimmel og hele kroppen verker. Mine beste venner er curamed og serviett lommetørkler. Dagen startet, som dere vet ganske røft. Og det ble ikke noe bedre da jeg gikk opp igjen og sovna. For når jeg våknet var det virkelig ille. Jeg har prøvd å drikke te, ta de siste repsilsene og drikke vann. Ingenting hjelp. Så vi dro i butikken… og for dere som har vært svimmel og gått i butikken vet at dette blir 10 ganger verre. Heldigvis hadde jeg en vogn jeg kunne støtte meg på. Jeg så ned i vogna mens gubben hentet det vi skulle kjøpe. Han spanderte is og når vi kom til kassa så måtte jeg få bilnøklene og sette meg. Jeg har ligget på sofaen resten av dagen. Når jeg reiser meg opp så kjennes det ut som jeg skal svime av. Så nå skal jeg prøve å få i meg litt middag og se om det hjelper.

10 kommentarer

Siste innlegg