forferdelig start på dagen

det er ikke  første gangen jeg våkner av at en veps har kommet seg inn på soverommet. jeg er så lei av at man ikke kan ha opp dører og vinduer uten at det skal komme veps, mygg og edderkopper inn i huset. å våkne til at en veps er en meter fra deg og du er skikkelig redd veps, er ikke en god start på dagen. og å våkne halv 6 etter å ha gått å lagt seg rundt kl. 2. og som om ikke det er nok så har jeg vondt i halsen, magen min er ikke helt bra, konsentrasjonen er lik null, jeg er helt utslitt og pcen min logger seg av nettet. dette er ikke min dag og vis det blir like varmt i dag så kommer jeg til å slite. det er så typisk at kroppen min skal bli helt teit når det er så varmt ute. den finner alltid det verste tidspunktet å bli dårlig på. dette er ikke min dag for å si det sånn…

jeg håper jeg blir litt bedre i løpet av dagen eller så kommer dette til å bli en skikkelig dårlig dag for meg! men blir det for ille og jeg ikke klarer å gjøre noe så kan jeg i det minste blogge. vi får se hvordan formen blir i løpet av dagen. sola har allerede begynt å titte frem så i dag blir det nok enda en strålende, varm dag. jeg vil ikke klage på det fine været, men jeg kjenner at jeg gruer meg litt til varmegradene stiger. 17 grader hadde vært helt greit nå.

#syk #veps #ikkemindag #utslitt #sol

6 kommentarer

Siste innlegg