følg bloggen på facebok

denne varmen har virkelig slått meg helt ut i dag. sovner på sofaen og kroppen er helt slapp. men jeg ønsket meg jo en skikkelig fin sommer så jeg kan jo egentlig ikke klage. eneste som er litt kjedelig er at værmeldingen på mobilen min sier at det er nesten 30 grader ute. og når det er såpass mye om dagen så blir det vanskelig å sove om natten. litt kjedelig at hele dagen går bort i å sove. jeg må virkelig slutte å legge meg på sofaen. så når jeg våknet så lagde jeg meg middag (gubben hadde vist tatt seg en tur) og så tok jeg med meg PCen ut i gang. gangen er litt kaldere og det er lettere å fokusere her. så derfor tenkte jeg å sitte her en stund så jeg kan komme til meg selv igjen. jeg har en pult til hobbysakene mine så da er det ganske greit å sitte her. men akkurat nå ønsker jeg meg 1-2 dager med regn så luften kan bli litt bedre og at det er lettere å holde på ute. men siden det ikke kommer på en stund så tenkte jeg at jeg skulle lage noen innlegg om diverse ting fremover. dere ønsket å vite mer om planter man kan ha inne som er bra for helsa. i tillegg kommer jeg til å skrive om noen andre ting også som har med planter og blomster. for dette er jo det jeg brenner for. blomster og planter er noe jeg alltid har satt pris på og jeg har alltid ønsket meg en stor hage med masse farger og liv. men i dette innlegget tenkte jeg bare å si at jeg kommer til å lage innlegg om diverse. så dere får følge med. jeg håper det blir mye nyttig som dere tar med dere videre og kanskje tips og triks dere kan bruke. i tillegg vill det komme flere bilder og mye annet gøy. så om du ønsker å få med deg dette så kan du følge bloggen min videre (gå inn på profilen min og trykk følg om du har en blogg) på facebook. linken finner du her:

https://www.facebook.com/Cathrineruthblogg-599005067125306/

på facebook kommer alle innleggene mine til å bli linket så det er utrolig lett å få med seg alt som skjer.

i mellomtiden får dere bare ta tiden til hjelp… og vente på neste innlegg. tikk-takk, snart kommer det mer fra meg.

8 kommentarer

Siste innlegg