Outfit og hår

I dag prøvde jeg å finne noe fint å ha på meg til Oslo turen, men endte opp med en joggebukse etter å ha prøvd olabukse. Jeg fant ut at vis jeg gikk med olabukse ute nå så ville jeg ikke klart å puste, hadde blitt alt for varmt og håpløst å sitte i. Dette er ei bukse jeg aldri har brukt før, som jeg fikk av moren min. Den skal brukes mye når jeg bare har fått gått ned litt til. Jeg får den på meg, men ikke særlig behagelig… ennå! Finne outfit er jo like morsomt hver gang man skal noe spesielt, men nå blåser jeg i det. Jeg skulle hatt svarte og hvite tights til kjolene mine, men det har jeg jo ikke råd til. I tillegg ønsker jeg meg en skikkelig sommerlig bluse jeg kan ha til skjørt. Men det er ikke like lett å bare kjøpe ting når man er blakk. Nå har det vært lite med penger en stund. Det blir nok ikke noe mere klær på meg i løpet av sommeren tenker jeg. Jeg har jo masse fine klær, men tightser er det ganske lite av. Enten er de nuppete eller hull i. Like morro å pynte seg hver gang de 2 tightsene mine er i vask. Men jeg fikk en joggebukse av venninna mi som er hel og fin. Så da ble det joggebukse denne gangen. Og jeg som har såå mange flotte sommerkjoler! Jeg får vel vaske noe klær så jeg kan begynne å bruke kjolene i skapet.

Men nå skal jeg fikse håret mitt. Jeg fikk en genial idé så håper det blir bra. Jeg har hatt lignende frisyre før, men da var håret mitt svart. Hvordan det blir med brun,blond og grønn blir spennende å se.

6 kommentarer

Siste innlegg