For en dag det blir

Ja, i dag er dagen jeg og venninna mi har ventet på. Vi kjøpte billetter for en stund siden og skal i dag til Oslo for å se showet til jeff dunham. Jeg gleder meg utrolig masse til dette. Jeg er også veldig spent på plassene som venninna mi har valgt ut til oss. Så får vi håpe jeg får med meg hva han sier for jeg vet at showet kommer til å bli bra. Han er utrolig morsom! Men vi tenkte å dra litt tidligere så vi kan gå litt rundt i Oslo før showet starter. Jeg har tenkt til å ha med meg kameraet mitt så jeg får tatt noen bilder mens vi er der. Men før noe som helst annet så må jeg ta en dusj og finne klær. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå for hva jeg skal ha på meg, men jeg finner vel noe. Jeg har jo ryddet i skuffene så det kan vem ikke være så vanskelig å finne noe passende til dagen. Og vis venninna mi får tatt noen bilder jeg blir fornøyd med så kommer det et outfit innlegg også. Jeg vet ikke når jeg får blogget siden showet begynner på kvelden, men dere får høre hvordan det gikk… Enten i kveld eller i morgen. Uansett blir det nok en utrolig fin dag med god stemning og mye latter. Om det er noen flere som skal se jeff dunham så fortell gjerne det i kommentarfeltet. Eller om du hadde lyst, men ikke dro…

Men før det… sove! Natta.

6 kommentarer

Siste innlegg