fuglebilder

etter å ha vært å hentet noe hagegreier (innlegg om dette kommer i morgen) så satt vi oss ned på verandaen. fuglebrettet var fylt opp med brødsmuler og fuglene kom for å spise av det mens vi satt og så på. så jeg tenkte jeg skulle hente kamera så jeg kunne få tatt noen bilder av fuglene. det var ikke så veldig lett å zoome inn på fuglene, men jeg tok en del bilder og noen av de ble faktisk ganske bra. så uten å skrive så mye om det så kan jeg heller vise dere de fineste bildene jeg har tatt i dag.



det ble ikke superfine bilder, men de ble jo utrolig søte allikevel da. viktigste var jo at fuglene fikk mat og når vi får råd så skal de få litt fuglefrø inni der de kan knaske på.

eller så har dagen i dag gått til tur til Tranby for å hente disse hagetingene jeg nevnte i stad. varmen har virkelig kokt hodet mitt i dag så jeg har ikke orket så veldig mye etter at vi kom hjem. siden jeg viste det kom til å skje så svingte vi innom Mcern så vi fikk i oss litt mat. så dro vi i butikken og kjøpte Farris bris (noen jeg aldri trodde jeg kom til å kjøpe). det viser seg at Farris ikke er så ille. også hjalp det utrolig mye på hodet nå i varmen. men det aller beste er jo vann. etter en hel dag i sola så blir man fort dehydrert. så det er ganske viktig å få i seg nok væske. det har jo vært grusomt varmt i dag så det er jo ikke så rart at kroppen sier “hey, du trenger påfyll av vann”. så neste gang jeg er på tur så skal jeg jammen svinge innom og kjøpe med en Farris bris i stedenfor brus eller iste. ja, det er kullsyre i den, men det er ikke på langt nær like ille som å velge brus eller iste. så yeay for at jeg plutselig (av en eller annen grunn) liker Farris med smak nå. før taklet jeg ikke smaken, men jeg har vel blitt tørr bak øra…  

i morgen blir det litt å gjøre så nå tenkte vi at vi bare skulle slappe av og kose oss før vi finner senga for natta.

Hvordan har din dag vært? hva har du gjort i dag?

#fugler #bilder #Farris #onsdag

9 kommentarer

Siste innlegg