Minnebøker og hagearbeid

Nå har jeg prøvd å komme litt lendre med minnebøkene. Jeg har jo 5 minnebøker jeg skal bli ferdig med før jeg kutter ut scrapbooking… i allefall for en stund. Men jeg har så mange bilder jeg ønsker å ha med i bøkene så det kan nok hende at jeg trenger flere bøker når disse er fulle. Da vurderer jeg egentlig å kjøpe et stort fotoalbum for der er det mange flere sider. Det blir jo flere turer i fremtiden så det hadde jo vært fint å fått et større album. Men det får bli når disse andre er fulle. Nå har jeg fått inn bilder fra konserter jeg har vært på (ikke så mange forløpig). Tokio Hotel har jeg på en side og bandet til barndomskompisen min på neste side (Konger og Keisere). Han spiller trommer i bandet. Om dere ønsker å høre musikken til Konger og Keisere så ligger det på spotify. Jeg syns dem har utrolig fin musikk og er veldig flinke. Jeg har bare vært på én konsert med dem for jeg har ikke hatt råd til å farte rundt så mye, men slippfesten var en utrolig opplevelse! Jeg kjøpte T-skjorte og cd fra dem. Jeg syns det er morro å ha.

Eller så blir det bilder fra kielturen, Sälen og mye mer i denne boka. Den andre boka jeg holder på med tenkte jeg å ha dyrebilder og naturbilder jeg har tatt. Vel, de bildene som ikke havner i rammer på veggen i allefall. Så får vi se hvor langt jeg kommer med disse. Jeg har også et tantebarn som snart er konfirmant, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gi i gave der. Jeg tror egentlig det blir penger… men vi får se når den tiden kommer. Det er litt vanskelig når hun ikke er “typisk pyntejente”. Jenta spiller fotball og legger alt av energi i det utenfor skolen. Nei, den gaven får ligge i tenkeboksen. Jeg syns penger blir litt kjedelig å gi, men vet jo at det er morsomt å få så kan hun kjøpe det hun vil selv. Hm… skal, skal ikke.

Men nå tenkte jeg å gå ut og forsette i hagen. Forsatt mye som skal gjøres.
Hva skal du i dag?

4 kommentarer
    1. Koselig å lage minnebøker. Det er jo en fin gave også, siden du snakket om det også. En minnebok i tillegg til penger til konfirmasjonsgave 🙂

    2. frodith: moren hennes og andre svigerinna mi scrapper så hun får nok minnebok uansett så tenkte å finne på noe annet. 🙂 men ja, minnebøker er flotte gaver. har lagt flere minnebøker til gave før. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg