Går i min egen tåke

i dag tenkte jeg at jeg skulle få gjort mye. vel, det ble ikke akkurat som jeg håpet for å si det sånn. jeg prøvde å rydde i gangen, men føler det bare blir mer og mer kaos for hver ting jeg flytter på. ikke alltid like greit å få gjort noe når hodet ikke er helt med. tankene mine er på et helt annet sted for tiden. derfor har det ikke vært så lett å blogge eller hvert mye blogginnlegg. jeg tenker på økonomi, operasjonen til gubben, tiden fremover, prøve å holde meg i aktivitet og spise sunt… det ligger jo mye i det at vi har lyst på barn. men den siste tiden har alt vært helt tåkete. jeg klarer ikke engang å holde fokus på å skrive ett innlegg. jeg får vel prøve å gå en tur i dag, finne noe sunt til middag og prøve å få dette hodet på plass igjen.

kanskje det er varmen som gjør det…

uansett så er det veldig slitsomt og irriterende å gå rundt i tåke…

så jeg må bare beklage for at jeg ikke har vært så aktiv på bloggen og ikke fått gått innom noen blogger de siste dagene. jeg har rett å slett ikke klart å holde fokuset oppe. men nå skal jeg prøve å få gjort litt her…

4 kommentarer
    1. Noen ganger er det godt å bare ta seg en pause fra blogging og sosiale medier:) Jeg bruker å ta meg noen pusteøvelser, eller en tur i skogen når “hjernetåka” kommer 😛

    2. ja naturen er et godt sted å samle seg. men det er alt for mye aom skal gjøres her så kan ikke bruke opp de fine dagene nå egentlig. 🙂 men ja, en flott måte å bli kvitt hjernetåka ^_^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg