Fotografering og klipping med søstern

det ble ikke lengre overnatting enn i dag, men vi har allikevel hatt det utrolig koselig disse to dagene. det har blitt god mat, brettspill, film og litt fotografering. jeg er veldig glad for at vi fikk disse to dagene sammen. søstern min er alltid moro å henge med. jeg skulle så klart ønske at jeg så både henne og resten av familien min mye oftere, men det er jo ikke alltid like lett å få til. jeg får bare være glad for de dagene jeg kan dele med dem i stedenfor å tenke på de dagene jeg ikke får sett dem. dagen i dag har gått til fotografering så jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av bildene vi har tatt.


her er jeg og Oliver som koser oss på sofaen (vel, jeg koser meg i allefall).

her koser Oliver seg på fanget til søstern. Oliver har nemlig bestemt seg for at søstra mi er hans aller beste venn. hvor søtt er ikke det? altså, jeg mener det. hver gang jeg spørr om vi skal ned til søstra mi så løper han og hopper rundt som en gærning. og når hun kommer på besøk så hopper han opp og ned foran henne. så de to her er gode venner.

vi tok oss en liten tur ut på verandaen. det ble litt varmt inne og det er jo greit med litt frisk luft uansett. så da satt vi der ute en liten stund.

og her er søstra mi som slapper av på verandaen.

mens vi satt der ute og snakket og tok noen bilder så dukket det plutselig opp noen små fugler som gjerne ville stille opp for et lite bilde. så da var det bare å zoome inn på dem og ta bilde. det ble faktisk ganske stilig så jeg tok ett til jeg.

men da stakk den ene så da var det vist bare 2 igjen. men, men… man kan vel ikke få i pose og sekk da…?

nå er det ikke veldig lenge igjen før mamma kommer og henter søstra mi.

men søstra mi spurte om jeg kunne klippe håret hennes, så jeg gjorde det (før vi tok bilder). hun har mast på mamma, men hun ville vist ikke klippe det så da fikk jeg gjøre det. sorry mamma, men vill hun ha det kort så vill hun ha det kort. jeg syns hun er utrolig fin sånn og det ser utrolig fyldig ut når hun ikke har det så langt. jenta er snart 18 år og må få lov til å bestemme hvordan hun vil ha håret. heldig for henne så har hun en søster som gjerne klipper henne. så får vi vente og se hva “sjefen” sier (mamma). men gjort er gjort.

6 kommentarer

Siste innlegg