5 ting jeg må ha i livet mitt

Ja, overskriften sier jo alt. Så da kan jeg egentlig bare begynne.

1. Hunden min, Oliver. Han er snill, søt og alltid der når jeg trenger han (og hele tiden ellers). Han har hjulpet meg igjennom mange tunge stunder og er 10 ganger bedre enn noe kosedyr jeg har hatt som liten. Godt selskap når jeg er alene hjemme. Han betyr veldig mye for meg.

2. Naturen. Om jeg ikke har trær og flott natur rundt meg så blir jeg veldig deprimert. Jeg ville aldri klart å bodd i byen f.eks. Jeg trenger naturen rundt meg for å være lykkelig. Naturen gir meg så mye energi. Det gjør meg glad av å gå i naturen. Kjenne lukten av blomster, høre vinden igjennom trærne og fuglene kvitre. Da slapper jeg virkelig av.

3. Kamera/mobilen så jeg kan ta bilder og bevare minnene. Det å kunne bla igjennom bilder og se på alt jeg har opplevd er utrolig koselig.

4. Langt hår. Vist jeg hadde klipt håret mitt kort så hadde jeg fått fullstwndig panikk. Håret mitt er ikke superlangt, men det er forsatt litt lengde på og det må jeg ha!

5. Blomster! Uten blomster inne om vinteren hadde jeg vært skikkelig deppa. Jeg må ha blomster rundt meg hele tiden. Om jeg ikke hadde hatt pynteting, men masse blomster så hadde det vært helt i orden. Blomster MÅ jeg ha!

Ja, det var 5 ting jeg ikke kan leve uten.
Hva kan ikke du leve uten? Fortell meg!

12 kommentarer

Siste innlegg