Heldige meg har fått besøk

Jeg og gubben var nede hos fereldrene hans en tur. Så fikk jeg  plutselig telefon fra søstern som lurte på om hun kunne komme en tur (overnatting). Så da kjørte jeg og gubben å hentet henne. Så fikk jeg besøk i dag da. Utrolig koselig å kunne ha noen å sitte i stua å se på film med. Jeg fant en film på tv, jurassic world. Den er snart ferdig nå så da må man finne på noe annet å gjøre. Heldigvis har jeg kjøpt inn brettspill. Her skal det ikke bli kjedelig. Vi finner alltids på noe. Uansett hva det blir så kommer det til å bli utrolig koselig. Når jeg har søstern på besøk så har vi det alltid fint sammen. Jeg er veldig heldig som har en så fantastisk søster.

Jeg håper dere har hatt en fin søndag. Nå får jeg skru på litt lys her og finne ut av hva som skjer videre i kveld.

4 kommentarer

Siste innlegg