Ikke en god start

Dagen startet ikke helt slik jeg håpet, men får vel bare håpe at det gir seg. Jeg er småkvalm og uggen i magen. Vet ikke om det er på grunn av pizzaen eller noe annet, men håper virkelig jeg blir bedre i løpet av dagen. Jeg har lyst til å få gjort litt. Jeg var ute med hunden sammen med gubben og kjente at det ikke var helt som det burde i magen. Jaja, ikke alle dager kan være like bra. Jeg får vel bare ta tiden til hjelp og roe kroppen min. Heldigvis går det ene stund mellom hver gang jeg er dårlig. Jeg får vel bare være glad for det og ta det rolig her på sofaen.

Gårsdagen var jo fin så jeg får tenke på den. Dagen i dag skulle egentlig gå til å bli ferdig med bordet til uteplassen, men vi får se hva som skjer.

Men én positiv ting har skjedd i dag da. Jordbærplanten har virkelig blitt fin. Med en nydelig, liten jordbærblomst.

Men nå skal jeg legge meg ned og ta det helt med ro. Det er ikke mange dager til jeg og venninna mi skal på Jeff Dunham show og da må jeg være i form. Jeg kan ikke gå glipp av det!

8 kommentarer

Siste innlegg