dette er til dere!

jeg følger og leser så mange blogger. nå har jeg gått igjennom alle bloggene jeg følger og til og med funnet noen nye. det er alltid morsomt å finne nye blogger for det er så mye forskjellig. det er fint å se at det er ganske stor variasjon for hva folk blogger om. jeg har jo hagen og bilder av naturen på våren og helt frem til høsten. vinteren er ikke like mye blogging om naturen, men det kommer nok til å bli noen bilder av og til da også. men om vinteren har jeg mest trening, mat/oppskrifter og inneplantene. jeg har prøvd å ha et tema, men livet mitt er mer enn bare blomster så det blir jo litt annet innimellom. det er jo veldig fint å se alle dere som vil følge bloggen min og skriver alle disse flotte kommentarene. bloggen begynte som en hobby, men har tatt ganske mye av tiden fordi jeg elsker å skrive, jeg elsker å vise naturen og hagen min til dere som tar dere tiden til å komme inn her. det er jo utrolig gøy å kunne ha et kamera og kunne gå ut å ta masse fine bilder. jeg trives utrolig godt med å sitte ved tastaturet, men også å komme meg ut. bloggen gjør det mulig for meg å være mer aktiv, mer ute og mer lykkelig enn da jeg ikke viste hva jeg skulle bruke dagene mine på. bloggen har gitt meg en litt større mening med livet. en hobby/jobb og en lidenskap. jeg har jo hagen og fotografering, men å kunne dele alt dette med dere gjør det mye mer spennende og fint å kunne drive med det jeg gjør. jeg tjener ikke noe på bloggen, men allikevel får jeg så utrolig mye ut av det allikevel! så jeg vil gjerne få takke alle dere herlige mennesker som nå har valgt å følge med på min blogg og reisen min igjennom livet. jeg har aldri vist hva jeg vil gjøre eller hva som passer meg, men nå som jeg sitter her og blogger så kjenner jeg at det er dette jeg ønsker å holde på med. om jeg ikke tjener noe på det så er det i allefall noe jeg liker. så dette er til dere.

tusen takk for at dere leser bloggen min, vil se bildene mine og kommer med tilbakemeldinger. takk for at dere gjør dagene mine fantastiske.

6 kommentarer

Siste innlegg