photoshoot i skogen

da har jeg og gubben nettopp kommet hjem etter en liten tur i nabolaget. for rett nedenfor ved oss er det en badeplass som er perfekt for å ta bilder. gubben var utrolig snill i dag og fikk tatt noen bilder av meg. så regel er det jeg som tar bilder og har egentlig ikke så mange bilder av meg som jeg ikke har tatt selv. jeg har en god del jeg ble veldig fornøyd med, men jeg tenkte å vise dere noen få. dette er de aller fineste bildene har tok av meg. han er en veldig god fotograf i mine øyne i allefall. jeg må jo selv komme med ideer og se litt på hva som er best, men eller så er han utrolig flink (til å gjøre det jeg sier han skal). ja, det blir litt sånn at jeg forteller han hva han skal gjøre når det kommer til fotografering, men er det ikke som regel sånn at man vet best når man er finest på bilder og ikke? jeg føler det i allefall sånn. det var en utrolig flott tur med mye å se på og jeg fikk tatt noen bilder selv også, men nå tenkte jeg å bare fokusere på de flotte bildene gubben tok. må jo skryte litt av han også. i det siste er det ikke mye han har kunnet gjøre, men i dag ble det virkelig noe å skryte av! jeg er superfornøyd!

hva syns dere?

#photoshoot #bilder #gøy

6 kommentarer

Siste innlegg