Besøk i morgen

I morgen får vi besøk og da har vi kjøpt inn pølser og brus. Blir regne barnebursdagen dette. Alt vi mangler er sjokoladekake. Det blir desverre ikke noe kake i morgen. Nå kommer 17. Mai midt i uka og det blir mer enn nok da. For is og tivoli hører jo egentlig med. Hvor mye det blir av tivoli på 17. Mai er litt uvist ennå, men is må vi jo få til! I år blir 17. Mai feiret med et vennepar. Planen var egentlig å spise her, men gubben til venninna mi ville helst være hjemme så da blir det å være hos dem. Det er jo samme hvor man er, så lenge man har det hyggelig sammen. Vi gleder oss masse til å komme nedover til dem på 17. Mai, men først blir det morgendagens besøk. Mamma skal komme. Litt uvist om søstern kommer, men vi får håpe hun orker. Det går lang tid mellom hver gang jeg ser henne og jeg savner dem begge to. Som jeg har sagt før så er familien alt for meg og når jeg ser dem så sjeldent så blir det jo veldig trist. Men i morgen blir det koselig!!

Legger ved et bilde fra fjord sommer, da vi og venneparet var med kielbåten. Jeg håper det ikke blir alt for lenge til neste gang. Da vil jeg med danskebåten. Det var ikke mye å se på når man bare var like ved båten. Måtte nesten sjekket inn på hotell og dratt rundt om tiden på land skulle blitt spennende.

Flere som har vært på kielbåten?
Eller har du vært i Tyskland?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg