Etter en lang dag…

Enda en dag er ved veis ende og det er på tide å komme seg i seng. Mange er kanskje til og med i drømmeland alt. Hodepinen er her forsatt så det skal bli godt med litt søvn, kanskje den er borte når jeg våkner igjen. Men vi har da fått så å si hele platengen ferdig og det ser skikkelig fint ut. I morgen begynner det en ny dag med mere å gjøre så da får jeg vel komme meg i seng så jeg får ladet batteriet.

Snart er det 17. Mai og da må man ta en pause fra alt dette. Men nå har vi i det minste en skikkelig fin uteplass med møbler, planter og lys. Mangler tak og vegger, men det skal vi nok få opp i løpet av sommeren… håper jeg. Vel, jeg får vel bare krysse fingrene.

God natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg