Blomster på grønnsaksplantene

Jeg har ryddet litt i gangen og tenkte jeg skulle gå ut en tur for det begynte å bli litt kjedelig. Og hva letter vel mer på humøret enn å kikke på grønnsakene? Her er det mye fremgang, men det mest spennende står jo i drivhuset. Med tanke på at det er varmt, kaldt og så varmt igjen så har jeg vært spent på om chilli og agurkplantene vil overleve og faktisk gi oss grønnsaker. Vel, det virker veldig lovende på chilliplanten i allefall. Jeg fant nemlig en utsprunget blomst!! Og flere er på vei.

Jeg kikket litt på tomatplanten som får gule tomater. Denne har jeg jo kjøpt fra plantasjen så den har jo kommet mye lengre enn tomatplantene fra frø. Her har det nemlig kommet noen fine blomster som betyr at det ikke er lenge før tomatene kommer. Bare se her.

Det er virkelig et vakkert syn! Og når jeg først er inne på vakkert syn så gikk jeg bort til det søte lille plommetreet. Der hadde det jammen kommet 2 knopper. Snart har det blomster også! Hagen er virkelig blitt pen! Og i morgen skal jeg vise dere tomatplantene jeg har grodd fra frø og alt det andre i grønnsakshagen. Så det er bare å følge med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg