hva velger dere?

jeg har tenkt litt og funnet ut at jeg vil ha noe jeg kan blogge om fast. en fast greie som f.eks ukens beste bilde. grunnen til at jeg ikke bare velger noe selv er fordi jeg ville høre med dere om hva dere syns ville vært morsomt/spennende å få inn i bloggen. så jeg har satt opp en liste over de tingene jeg kunne tenkt meg å begynne med fast. jeg setter veldig stor pris på om dere vil bruke litt av deres tid til å velge ut den/de dere liker mest og sender meg en kommentar.

her er da det dere har å velge mellom:
1. ukens bilde: jeg legger inn et bilde jeg er ekstra fornøyd med (som ikke alt har vært på bloggen) og skriver hvorfor akkurat dette er min favoritt.

2. outfits. dette vil ikke komme hver dag, men når jeg føler at jeg har på noe som fortjener å vises frem. dette vil så klart gjelde frisyre og sminke i tillegg.

3. step by step sminkebilder der jeg viser dere hvordan jeg sminker meg eller bare for gøy at jeg sminker noe jeg ikke ville gått ut med til hverdags.

4. månedens tegning. siden jeg liker å tegne så kan jeg evt. legge ut bilder av det.

5. månedens blogger. at jeg skriver litt om bloggen jeg har vært mest innom måneden som var og linker til bloggen.

#derevelger #lesere #stem #favoritt #blogge #1-5

hvilken velger du?

6 kommentarer
    1. Ukens bilde, og antrekk hadde vært gøy å se.
      Elsker å se fine bilder. Det er som å få se verden gjennom noen andres øyne.
      Fine antrekk er alltids inspirerende. c;

    2. tusen takk. ja, andre sine bilder er kjempe gøy å se så vis dette blir det som blir valgt så håper jeg det blir like morsomt og spennende som jeg syns med andre sine bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg