rosa blomster

vi har to veldig fine blomster som pleier å få blomster litt nå og da. og nå har den ene fått masse fine, rosa blomster. den er så utrolig nydelig akkurat nå så jeg tenkte å ta noen bilder så dere fikk se også. la meg bare si det sånn at det var lettere sagt enn gjort. kameraet var ikke veldig samarbeidsvillig. det ville ikke fokusere og så ville det ikke få frem lys og når jeg brukte bllitzen så ville den ikke fokusere igjen. MEN jeg klarte å få tatt noen bilder og alle ble ikke like ille. så dere skal få se de bildene som ikke ble helt misslykkede.

som sagt, ikke de beste bildene jeg har tatt. men jeg prøvde og tok sikkert 10 mislykkede bilder. tydeligvis er det umulig å ta bilde av en blomst som henger i vinduet med mest sollys. ja, jeg skjønner jo at det blir en utfordring, men det kameraet kunne i det minste holdt fokus. men uansett… jeg liker denne planten veldig godt. den tåler mye og trenger ikke super mye vann. den har faktisk overlevd etter å ha nesten tørket ut. beinhard plante! jeg tror hvem som helst kunne tatt vare på en slik plante. og nå som jeg har sett at den kan bli så utrolig flott så kommer jeg til å holde ekstra godt øye med den. jeg har jo blitt utrolig mye bedre på å ta vare på planter. jeg liker at det blomstrer og spirer rundt meg. man føler seg mye bedre når man har planter i hus! og alle har plass til minst èn plante. vet du forresten hvilke planter som kan hjelpe på helsa og humøret? vis du ikke vet det, vil du at jeg skal lage et innlegg om det?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg