Mine skilt med tekst

Jeg digger skilt med tekster på og det er helt utrolig hvor mange forskjellige det finnes. De er på treklosser og metallplater. Teksten er på norsk eller engelsk (i allefall de jeg har). Og siden jeg har et par så vil jeg veldig gjerne få vise dere. For jeg syns det er så mye fint, søtt, artig og herlig som står på dem. Her er bilde av de skiltene jeg har her hjemme. Men jeg er på utkikk etter flere. Kanskje henge noe på uteplassen og verandaen.

Vis jeg måtte velge så syns jeg “you’re cute, can I keep you” er søtest. Jeg kjøpte det skiltet på Blåfarveverket for 2 år siden. Jeg falt skikkelig for det og måtte bare ha det.

Det er et skilt jeg ønsker å lage og det er “help dobby with a sock” og henge opp de sokkene som ikke har en venn. For dere som ikke vet hvem dobby er så er det en husnisse fra harry potter. Han ble fri fra trollmannsfamilien han tjente ved at harry potter la en sokk i voldemort sin bok og gav den til herr malfoy. Han gav den videre til dobby og ble derfor fri da han åpnet boka og fant en sokk. Ganske søtt spørr du meg!

Hvilket likte du best?
Hva er ditt favoritt sitat fra skilt du har eller har lest?

2 kommentarer
    1. Det nest siste der minnet meg veldig om filmen «Casper» så herlig :-)) Har nok noen skilt med tekster vi også 🙂 Liker nok det vi har med «Ole Brum» sitat best – «ja takk, begge deler» som henger oppunder kjøkkenbenken. He he. Ha en finfin dag :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg