Venninnetid

Da har vi vært på mc donalds og spist litt. Det er skikkelig fint å komme seg ut med venninna mi. Og selvom jeg ikke har penger akkurat nå så var hun så snill å legge ut for meg. Jeg har begynt å skrive opp hva jeg skylder henne for hun har spandert så mye før. Så da får hun igjen penger så fort jeg har litt ekstra. Eller så spanderer jeg noe når jeg har råd. Jeg syns det skal gå begge veier.

Nå sitter vi å slapper av i stua hennes og slapper av. Etterpå blir det en tur opp til meg. Hun har ikke fått sett hvordan hagen har blitt så det blir morro å vise henne hva vi har gjort i hagen. Så må vi lufte hunden min og etter det blir det en kveldstur for å mate svanene. Så da blir det litt forskjellig som skjer i dag. Jeg kommer til å legge ut litt bilder i kveld. Jeg glemte kameraet mitt hjemme så det blir å hente det også før vi går tur.

4 kommentarer

Siste innlegg