5 fakta om meg

1. Den beste middagen jeg vet om inneholder kylling, pasta, ost, kyllingsaus og paprikapotetgull.

2. Alle sier jeg er så kreativ og flink til alt mulig, men jeg tenker at det jeg gjør kan de fleste.

3. Jeg sliter hvert år med å komme igjennom vinteren. Jeg sliter ekstra mye med deprisjon, angst, smerter i kroppen.

4. Når jeg er med flere enn én person så blir jeg fort sittende å bare høre på de snakke. Jeg trekker meg veldig tilbake fordi jeg ikke liker å avbryte samtaler og kommer derfor aldri til ordet.

5. Jeg er veldig følsom og griner av det meste. Du sier du var følsom under graviditeten? Vel, jeg har det sånn hver dag. Enten det er en film, en historie eller musikktekst… jeg kan fort begynne å gråte vis det treffer meg. Jeg har sittet hjemme alene og grått av en reklame. Så jeg ser aldri på romantiske/triste filmer.

Jeg har sett på harry potter filmene en million ganger og jeg gråter hver gang snape, black og dobby dør. Det er såklart flere ting ved de filmene som får meg rørt eller begynner å gråte, men de 3 er det verste.

En annen film som gjør meg trist er lilo og stitch. Den filmen der stitch får kortslutninger og klarer ikke styre seg og får utbrudd som gjør onde ting. Og til slutt dør han, men lilo redder han med kjærlighet.

Jeg gråt også i den ene episoden fra the big bang theory der sheldon og amy slår opp og han holder frem forlovelsesringen. Han spørr gollum fra ringenes herre (figur) “du som er ekspert på ringer, hva skal jeg gjøre med denne?” Det er sååå trist! Helsigvis ble de sammen igjen og de nyeste episodene er helt fantastiske!

Vel, det var litt mer fakta om meg.

Nå tenkte jeg å dusje, men først må jeg opp og finne noen klær.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg