Nye møbler helt gratis

Endelig har vi fått kjørt bort en del sand og leire. I solsteika var det ikke akkurat en dans på roser, men jeg gjorde mitt beste for å dra det ut av hengern. Det tok heldigvis ikke så lang tid. Så tok vi en tur innom gjenbruken og der stod det jammen et søtt lite skap som gjerne ville ha ny eier. Vi tok den med glede med oss og nå har den kommet inn i stua. Den passet helt perfekt og den gjorde faktisk utrolig mye med stua. Det ble lyst og fint med en gang den tok sin plass. Det har jo alltid vært lyst og fint i stua. Vi har jo lyseblå vegger, men det var noe helt spesielt med denne. Vi har ikke helt bestemt oss for hva som skal inn i skapet og hyllene, men jeg har i allefall fått pyntet den litt. Så her fikk vi et skap/benk helt gratis fordi vi dro på gjenbruken.

Ikke nok med det! Vi fant en benk som jeg skal pusse opp og som skal brukes på plassen i hagen. Vi har bestemt oss for at vi skal kle inn 3 av veggene og da blir det jo nesten som et lite hus. Hittil har vi ikke betalt noe for verken paller eller møbler. Det eneste som vil koste noe er maling og treverk. Før og etterbilde av benken vil komme så fort jeg er ferdig, men før det får dere smøre dere med tålmodighet. Men dette vil du ikke gå glipp av.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg