God avsluttning på dagen

Det er helt utrolig hva man kan få lagt om fantasien er der. Nå ble det 2 stk 2 etg. blomsterkasser til plassen nederst i hagen. Vi fikk brukt gamle materialer som har ligget en stund her og bare tatt plass. Det er så godt å se at man får ryddet opp i gammelt søppel og plutselig har man noe nytt. Nå mangler vi bare jord og blomster. Men siden ikke alt annet er på plass så er ikke dette noe å stresse med. Men nå blir det en rolig kveld for jeg skal vente på at ny episode av the big bang theory skal starte. Det er forsatt en stund til, men nå er kroppen min helt utslitt så jeg skal kutte opp litt melon å ta det helt med ro. Noen ganger blir det litt vel mye og da er det fint å kunne ha litt tid på sofaen.

I stad var det faktisk korps som spilte i gatene. Jeg syns det er utrolig koselig å høre på så det var veldig hyggelig. Ikke alle som er like begeistret som meg for å høre korpsmusikk, men gubben får bare lukke ørene og drive med sitt. Vi bor på en helt fantastisk plass, det må jeg ærlig innrømme. Men det har ikke alltid vært like fint for oss å bo her. Nå har vi bare hatt dette huset i 3 år, men vi har fått mye dritt for å ikke ha det ryddig. Men må jo bare si at detre er veldig unødvendig når folk faktisk ser at vi pusser opp. Hallo!! Det vil alltid bli rot de første årene. Men det er derfor vi har begynt med hagen. Det var jo ikke et must, men vi orker bare ikke leve med all den dritten. Det sliter noe helt sykt på et menneske å høre dritt med en gang man beveger seg ut av døra. Sånne barnslige stygge blikk mot hagen våres, småfrekke kommentarer… altså jeg skjønner ikke hvorfor folk må bry seg i det hele tatt. Javel, om du ikke liker det du ser så ved veien da vel! Ikke gå inni mellom her og glo på ting du ikke liker.

MEN!! Tusen takk for at dere har gjort dette året mye bedre. I år har vi ikke fått noen klager. Det eneste jeg håper nå er at folk holder seg vekk fra tomta våres. Det ville vært grusomt om vi en dag hadde kommet hjem til en hærpa hage. Særlig når vi har brukt så mye tid, penger og energi for å få det såpass fint her. Så jeg håper at gjerdet kommer opp i år. Vi får se hvordan det går fremover. Uansett så har vi kommet utrolig langt og det er bare Mai. Jeg er faktisk mektig imponert og overrasket over hvor langt vi har klart å kommet på denne tiden. Men jeg kjenner at jeg trenger å hvile så nå får jeg nesten gjøre det.

2 kommentarer
    1. Ha en fin kveld 🙂 dere er kommet langt å folk kan slutte å glo eller si ekle ting. Man får begynne å ta taki seg selv før man slenger dritt om andre. Eller si stygge ting om huset osv

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg