Frokost på verandaen

Jeg lagde i stand frokost ute på verandaen i dag. Det var en utrolig flott start på dagen. Kunne bare slappe av og ta livet helt med ro. Men det ble jo så klart noe i dag også. Planene var klare, men det ble noe mer. Vi dro på fyllinga og tømte henger. Så dro vi videre og hentet en kabeltrommel som vi tenkte at vi skulle ha som bord. Det må så klart males og kanskje lage en plate eller noe, men bord skal det bli. Det blir skikkelig stilig. Jeg sa jo at når sommeren kommer så vil jeg få nok å gjøre. Jeg tok ikke feil. Vi får hentet litt og litt. Satt sammen litt og litt. Men til slutt blir det nok bra. Vi tar det i den farten vi orker og gjør så godt vi kan. Man kan ikke få gjort mer enn det man rekker uansett. Vel, nå får jeg komme meg ut i sola og forsette. Vi har blomsterkasser som skal lages i allefall. For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som skjer resten av dagen. Men her er kabeltrommelen vi hentet.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg