5 jobbrelaterte fakta om meg

1. Jeg har alltid ønsket å bli frisør, men endte opp med utdanning som konditor.

2. Jeg har aldri fullført lærlingtiden, da jeg fikk problemer med rygg og bein. Så jeg fikk sparken etter å ha jobbet beinhardt i 12t i strekk og ødelagt kroppen.

3. Jeg har jobbet som konditor, kokk, sfomedarbeider og har vært i 7 jobber. 2 av dem hadde jeg mulighet for lærlingsplass, men kroppen sa nei.

4. Jeg liker å lage mat og kaker, men har ikke lyst til å jobbe med det lengre.

5. Drømmejobben for øyeblikket er blomsterdekoratør eller motedesigner.

Det var 5 jobbrelaterte fakta om meg.
Så har jeg et lite spørsmål til dere lesere:
Hva jobber/har dere jobbet med?

2 kommentarer
    1. Flott innlegg 🙂
      Helsen har stoppet meg fra det jeg brenner for. Butikkyrket. Jeg har jobbet som butikksjef. Jeg har vært hjemme på fjerde året nå, og holder på å utdanne meg som helsesekretær. Jeg er mottaker av arbeidsavklaringspenger.

    2. poesimylife: det er trist å høre. jeg håper du kommer deg opp på “hesten” igjen og får gjøre det du liker. det er så trist å høre at folk blir syke og ikke kan drive med det de elsker. kanskje fordi jeg vet hvordan det er å være nettopp der. før hadde jeg smerter i kroppen som gjorde alt til en utfordring. til og med å kle på meg eller dusje var en utfordring. men med masse hard trening og mye tårer så har kroppen min blitt bedre. jeg ønsker deg masse lykke til. <3 slutt aldri å kjempe for det du elsker!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg