Kveldstur i bilder

da har jeg gått en liten kveldstur og det var masse fint å ta bilde av. jeg møtte til og med en liten fugl som stod og badet i en vanndam. selvfølgelig måtte jeg stoppe og ta bilde av den. den var så nusselig der den stod og stelte seg, men den hadde vistlitt dårlig tid så jeg fikk bare ett bilde. takk og lov at bildet ble bra. vel, jeg syns bildet ble bra. så kanskje ikke så dumt å ta med kamera når man skal gå tur. denne gangen møtte vi en fugl som badet, hvem vet hva som møter oss neste gang. turen skulle egentlig gå til å ta bilder av hvitveis, men endte med noe helt annet. her er bildene jeg tok og som jeg ble fornøyd med.



det er utrolig hva man kan ta bilde av om man bare bruker fantasien. når vi hadde kommet ned til stranden så tenkte jeg å ta et bilde av fotsporene i sanden, men da kom vannet og ville ta over. men det ble jo egentlig ganske stilig allikevel. så ble det ikke helt som jeg håpet, men det ble da fotspor i sanden selv om vannet hadde lyst til å bli med på bildet. slenger også med et bilde av meg og hunden min.

det ble en veldig fin tur med flott vær. heldigvis var det ikke så varmt på bakken så hunden fikk lov å være med. etterpå blir det en liten tur til og så skal vi slappe av resten av dagen. man må jo nyte øyeblikkene som regnet og kulda ikke kommer i veien. jeg liker veldig godt å være ute og rundt her er det veldig fint. det er alltid noe å se på. og siden det var så mye fint så slenger jeg med et par bilder til. ønsker dere en flott kveld videre.

8 kommentarer

Siste innlegg