Fremgang er alltid fint!

Det var jammen godt å slappe av nå. Jeg har nemlig bært steiner fra ene siden av hagen, til den andre. For disse steinene ville jeg bruke langs stien til uteplassen. Det var utrolig tungt. Vi snakker ikke småstein her for å si det sånn. Nei, for de må jo syns. Så fikk jeg jo det brilliante ideen da og da var jeg jo nødt til å gjøre det med det samme. Nå har jeg endelig fått de på plass og jeg er superfornøyd med resultatet. Den harde jobbingen lønte seg! For fy søren hvor fint det har blitt nå. Og så heldige som vi var så fikk vi hentet gratis gjerde. Dette er helt nytt (ser i allefall sånn ut) og skal brukes på plassen. Hvor det skal stå er jeg ikke helt sikker på enda. Jeg tror det kan bli fint å ha foran på platengen, men vi får se. Bruke det? Ja, det skal vi!

Men nå ser jeg klokka går og det er på tide å ha litt middag. Vi har en del rester fra i går så da blir det vist taco i dag også. For min del gjør det ingenting. Taco er ganske sunt og utrolig god middag det. Også er det jo bedre å bruke restene enn å kaste det!! Her i huset prøver vi å kaste minst mulig.

Så da er det vist middagstid da…

Nå har jeg forresten ryddet og pyntet verandaen. Nå begynner det å bli utrolig flott. Jeg gleder meg til å spise frokost der i morgen tidlig. Kanskje kose oss med oppskåret frukt etter en fin kveldstur i dag. Vi får se. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan dagen blir videre i dag. Akkurat nå er jeg så sulten at jeg ikke klarer å tenke. Men tur blir det. Og da skal jeg ha med kameraet mitt!! Jeg vil få tatt noen bilder av hvitveisen før det er for sent.

6 kommentarer

Siste innlegg