Spennende tid i vente

Når man ikke helt har tenkt hvor mye plass man må ha og hvor mange planter man faktisk har solgt så blir det litt lættis. Nå sitter jeg her og tenker hvor i alle dager jeg skal ha alle disse tomatplantene. Det blir helt sykt mange tomater og det er jo bare flott. Men så må man jo finne plass til alt da. Jeg har kommet med noen forslag og tror det skal gå greit til syvende og sist, men litt morsomt når man egentlig ikke har tenkt så langt. Så da blir det vel noen her og noen der da. Ikke at det gjør noe å ha den litt over alt, men er litt kjipt å ikke ha helt kontroll på ting for øyeblikket. Bra blir det nok til slutt, tomatene vil også komme uansett hvor jeg plasserer dem. Jeg ønsket å ha alle samlet, men ser nå at det kommer til å bli et bittelite problem. Jaja, sånn kan det gå. Vi får se hvordan jeg løser dette.

Men jeg har en liten nyhet til dere. De som har fulgt bloggen min en stund nå vet at jeg prøvde å dyrke tomatplanter fra en halv tomat. Og i dag sjekket jeg boksen. Der var det jammen kommet små spirer. Dette er utrolig morro! Så da vet jeg det at det går ann å grave ned én halv tomat og få tomatplanter ut av det! Hurra!! Dette syns jeg var utrolig spennende og ble veldig glad for å se at det fungerte. Men det er ikke det eneste som har skjedd i dag. Nei, for vi var nemlig innom butikken i dag og kjøpte sitron, lime, annanas og avokado. Desverre hadde ikke sitronen og limen stein i seg så det var litt kjipt, men avokadoen og annanasen var jo ikke noe problem. Så det kommer til å bli oppdateringer fra dette fremover også. Jeg vet ikke hva dere er, men jeg er ganske spent! Jeg har sjekket ut hvordan avocadoene blir i løpet av tiden så dette er spennende. Og som jeg har sagt så skulle jeg ikke kjøpe avokado før vi skulle ha taco (som ble dagens middag). Så ja, dagen i dag har virkelig vært en helt super dag. Følg med videre for å se om vi klarer å dyrke frem avokado og annanastrær! Dette blir super spennende!! Følg bloggen min om du ønsker å vite mer om hvordan man gjør det og hvordan det går med disse prosjektene. Følg bloggen min om du vil få smarte tips og se hvordan det går med alle grønnsakene. Allerede i morgen vil det komme mere nytt. Jeg har nemlig flere gode nyheter på lager.

4 kommentarer

Siste innlegg