Sola, den skinner faktisk

Da har jeg kommet meg opp av senga og for en dag det er. Solen skinner og himmelen er blå. Det er virkelig et flott syn! I dag blir det en liten tur i gågata for å se om det er noe spennende å se på i år på gla’ dagen. Dem driver å graver for å bygge leiligheter så jeg vet ikke om det er så mye som skjer. Vis det ikke skjer så mye så er det i allefall fint vær og man kan jo alltids finne på noe annet. Det er litt vanskelig å si hva som skjer enda, men jeg har på følelsen at dette blir en flott dag. Jeg kommer til å nyte den herlige solen! Småguttene som bor i nabolaget har kommet seg ut og spiller fotball nede på gressplenen. De har skjønt det! Det er godt å se at ikke alle små barn blir avhengig av nettbrett, men faktisk kan dra ut med vennene og finne på noe. Gressplenen blir veldig mye brukt og det er alltid mye aktivitet her når det er varmt. Snart kommer vel korpset og spiller her også. Vi bor ganske fint til!! Det er virkelig drømmeplassen selvom huset ikke er så stort. Det er gåavstand til stranden, skogstier, innebad og lekeplass. Vi har butikken like ved og minibank. 5 minutter unna med bil har vi kino og vikersund hoppbakke. Modum er virkelig et flott sted å bo. Men nå får jeg vekke gubben så vi faktisk får med oss denne flotte dagen.

Denne dagrn må nytes!!
Ønsker dere flotte lesere en fin dag og en fantastisk helg.

6 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Det var deilig å våkne i dag, selv om jeg sliter med skulder og arm. Det er bare så mye hyggeligere når solen viser seg. I dag blir det deilig å være til. Jeg fikk lyst til å besøke Modum da jeg leste innlegget ditt. Det virker som en fin plass. Jeg har hørt om noe som heter Modum Bad 🙂
      Jeg håper at du får en koselig dag i solen <3

    2. ja det har vært noen fine år mens vi har bodd her. jeg liker det mer og mer. tusen takk for en fin kommentar. håper skulder og arm blir bedre. ønsker deg en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg