Hunden koser seg ute

den lille hunden våres, Oliver ville ut en liten tur. han elsker å leke på gresset. jeg ror han har savnet bar bakke like mye som meg. så jeg tok han med ut en liten tur så han fikk lekt litt. åh gjett om han storkoste seg! han gnei seg rundt i gresset og hoppet glad rundt. så jeg tenkte hvorfor ikke hente kameraet og ta noen bilder. så jeg gjorde akkurat det. og her er vårl ille hjerteknuser. han er utrolig fotogen skjønner dere.




men så ville han inn og legge seg litt igjen, den lille sofagrisen til matmor. han er nå skjønn da.
så da ble det vist noen flere bilder i dag. 

nå tenkte jeg å slappe litt av selv. faktisk sitter jeg å ser på en svane som er nedenfor hagen våres. den er vist på “beite”. svaner er så nydelige skapninger. frister å gå ut å ta bilde av den, men det er et gjerde i veien og jeg tror ikke det blir noe særlig fine bilder. men det kommer nok flere anledninger, vi har ganske mange forskjellige fugler som er glad i  å ta seg en liten spasertur på gressplenen der. akkurat nå orker jeg ikke gå rundt gjerdet. det får bli en annen gang. nå skal jeg bare nyte stillheten, skrive litt på boka mi og spise jordbær.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg