lite sjokk på morgenkvisten

å være hjemme alene er ikke akkurat så veldig gøy npr man har angst, men i går og i natt gikk det veldig bra. vel, så bra som det går ann når man sliter. man sjekker om dørene er låst flere ganger før man går å legger seg. så tenker man på de gangene man sjekket om dørene var låst. til slutt tenkte jeg “hvor ble det av nøkkelen etter at jeg hadde vært i butikken?” det holdt meg våken en stund, men jeg var så utslitt at jeg ikke orket å gå ned å sjekke. da jeg kom ned gikk jeg rundt å lette etter den. jeg fant den ingen steder. hjertet mitt begynte å bankene kjempe fort og jeg fikk panikk. jeg gikk ut med hunden samtidig som jeg sjekket om den stod i ytterdøra. nei, der var den heller ikke. jeg sjekket nøkkelskapet da jeg kom inn igjen, men ingen nøkkel der heller. jeg lette igjennom teppene i sofaen og der lå dem heller ikke. jeg gikk bort til den andre sofaen… og der lå nøklene… bak sofaen, på benken mellom stua og kjøkkenet. snakk om å starte dagen med et pang! men heldigvis fant jeg nøklene til slutt og kunne slappe helt av!

 

enete man trenger nå er SOL!!!

men nå skal jeg kose meg med denne lille cupcaken!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg