Jeg er så fornøyd med dagen

Ja, da kom solen allikevel i dag. Jeg er utrolig fornøyd med det! Jeg har fått grus rundt blomsterbedet og “inngangen” til sitteplassen vi er i ferd med å lage. Jeg har fått en potte plassert på grusen og syns virkelig det begynner å bli helt fantastisk! I tillegg til det så har vi fått pottet om planta til gubben som stod i vinduet. Vi har også vært i butikken og kjøpt diverse inkljdert mat til meg mens gubben er borte på røntgen. Mangofrøet er blitt satt i jord. Det blir spennende å se hva som skjer. I tillegg til alt dette har gubben jobbet på egenhånd og plukket ut frø fra eple som han tenkte å så. Vi har også en plommestein til tørking. Når jeg får spist opp honningmelonen har vi frø der også. Dette blir skikkelig gøy! Det eneste som virkelig mangler nå er avocado, men jeg kan ikke kjøpe avocado sånn uten videre. Jeg liker det kun i taco. Så da må vi vel snart ha taco da…

Disse fant vi på en bruktbutikk her vi bor. Er dem ikke nydelige? Jeg ble så forelsket i disse figurene. Jeg skulle søren ikke dra fra butikken før dem var mine. Gubben elsket dem også så da kjøpte han disse. Dette har virkelig vært en flott dag. Og dagen er jo ikke slutt enda. Til middag blir det kyllingfilet, pasta og salat. Nam…!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg