En helt ny dag

Da har det kommet en ny dag, men været set veldig grått ut. Vi får nok regnvær i dag også. Det er litt kjedelig, men sånn er det nå bare. Ikke så mye man får gjort med moder natur gitt. Men det er jo bra at det kommer litt regn inni mellom. Vi sparer penger på vann. Vi har nemlig en bøtte som fylles opp hver gang det regner. Det syns jeg er veldig smart. Bruker regnet til å vann plantene når solen har kommet tilbake.

Ellers så går vel dagen til å kjøpe inn litt jord til dette mangofrøet vi skal plante. Men aller først må gubben komme seg ut av senga og så må vi få i oss litt frokost. What happens next? Wait and see!!

Jeg må hvertfall finne ut hva vi skal ha til middag. Dette er jo like spennende hver dag… har dere det samme problemet? Jeg pleide å skrive en matplan, men nå har jeg helt glemt det. Kanskje man skal sette seg og gjøre det i dag??

8 kommentarer
    1. Så smart å bruke regnvannet!:)
      Har fått til den rutinen at jeg handler mat en gang i uka, og da skriver jeg samtidig middagsplan for hele uka. Sparer så mye tid og energi på det! 🙂 I dag blir det hjemmelagde fiskepinner med torsk 😀

    2. oi. hjemmelagde fiskepinner høres supergodt ut. det var virkelig supert. og da vet man også hva den inneholder hihi. ja, kjekt med både handleliste og matplan. rutiner betyr sååå mye. 🙂

    3. ja dårlig med matlyst er kjipt men pleier å ha ganske variert matplan. liten tid har jeg aldri da jeg går hjemme. 🙂 men om man har 1 av 2 så er det bare å følge resten av matplanen videre. verre er det ikke. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg