#stolt

Jeg tror aldri jeg har vært så nervøs og med på en fotballkamp. Denne kampen var intens. Fy søren for et lag! De stod virkelig på og kjempet til siste slutt. Laget burde være utrolig stolt av seg selv for dem gav alt i dagens kamp! Jeg er så stolt av tantebarnet mitt som er på et lag som er 2 år eldre og som virkelig har kjempet i dag som keeper. De jobber godt sammen, kjører på og er beinharde. Tryner dem eller får ballen hardt mot seg så forsetter dem. De bare rister det av seg. Jeg kunne ikke vært mere stolt av henne og laget hennes. Flott kamp! Desverre ble det 2-3 og tantebarnet mitt ble nok veldig skuffet av å sluppet inn et mål, men hun reddet flere ganger. Å slippe inn et mål kan skje hvem som helst og det er ikke hennes feil. Så jeg syns hun og laget var helt rå. Jeg og svigerinna mi heiet og var like nervøse begge to.

Tantebarnet mitt sliter med det ene kneet og i dag var det kaldt og regn. Så jeg syns det var helt utrolig at de stod på som de gjorde.

Tante heier på dere. Jeg tror og håper at dere kommer langt!

#stolt #tantehjertet #stolttante

8 kommentarer

Siste innlegg