Fotballkamp….?

Nå har vi kost oss med kylling. Og siden det er 1. Mai så måtte vi jo bake litt. Så da ble det boller med sjokoladebiter. Det ble ikke de aller beste, men de smakte godt. Det er jo det viktigste. De ble lagd av ferdigpose fra butikken denne gangen. Jeg pleier ikke lage sånt, men var faktisk helt greit. Eller så har vi egentlig bare slappet helt av.

De er ferdige, men fikk ikke noe farge. Jeg skylder på den dumme ovnen for de var helt ferdige inni.

Men vi fant ut at tantebarnet mitt skal spille fotballkamp. Så vi tenkte å ta en tur og se henne spille. Det er ikke alltid det passer, men når man kan så er det jo veldig fint å kunne støtte henne fra sidelinja. Hun er utrolig flink. Står som regel i mål. Hun slenger seg etter ballen og er helt rå! Det er utrolig bra kjemi på laget også. De sammarbeider utrolig godt. Så det er veldig gøy å se på. Jeg følger ikke med på noe annen sport eller andre lag. Det er veldig spesielt med henne og laget hennes. Ellers bryr jeg meg ikke om sport i det hele tatt.

Men da blir det fotballkamp i kveld. Trodde aldri jeg kom til å si det…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg